|
Josh Smith
|
| reignmannr1 |
Lagt på d. 04-12-2009 10:47
|
Bruger
Antal indlæg: 875
|
Synes også Josh Smith skal være allstar starter i år, Bosh Synes jeg efterhånden er gået ned, hans stats er vilde men han bær slet ikke holdet. Bosh og Stoudamire er nok nogle af pf/c der har skuffet mest i år
Har altid været vild med Smoov spil synes han er unik, der er ikke mange der laver alle de ting han laver og nu spiller han også på et af de bedre hold i Ligaen, det burde være det sidste det mangler før at blive All Star
lige en anden ting hvem udover jennings kan være All Star starter pg i Øst, ja Rondo er god men synes det Jennings har formået er meget vildere end det Rondo render rundt og laver
Ryan østergaard |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 19-12-2009 11:02
|

Administrator
Antal indlæg: 5565
|
Aaaargh, ærgerligt at Utah var så udspillede at Atlanta førte med 30 et kvarter før tid. Hvorfor? For havde Atlanta ikke bænket deres startere hele 4. qtr så lugtede det af en five-by-five af J-Smoov. Midt i 3. qtr manglede han sq kun 3 låg for at blive medlem i den eksklusive klub... damn damn damn.
Men han styrer det for vildt - Dallas here we come. |
| |
|
|
| madsberggreen |
Lagt på d. 19-12-2009 13:40
|

Skribent
Antal indlæg: 1624
|
Josh Smith har helt sikkert fortjent en all star-plads i år.
Jeg synes det er så skønt at se hvordan han har accepteret sin position, og er begyndt konsekvent at udnytte sin fysik til at komme til ringen, i stedet for at skyde jumpers.
Det kunne LeBron James lære noget af!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 03-02-2010 14:10
|

Administrator
|
Nå, All-Star klubben kom han ikke ind i denne gang, til gengæld, som Hulle gjorde opmærksom på i chatten, så er Smoov nu en del af 1000 block gruppen.
Den yngste spiller der når det mål er jeg næsten sikker på, og faktisk lidt vildt at tænke på at han allerede er på en 77. plads totalt set for NBA (skal lige huske at der ikke blev ført blk stats i Wilt og Russell's tid).
Af de yngre aktive, er det kun Dwight Howard der tager kampen op, og selvom man skulle tro at D12 ville dominere den kategori, så ligger han ca. 50 låg efter Josh. De to kom jo ud samtidig og begge som teenagere direkte fra HS, Howard er 2-3 dage yngre, har spillet 33 kampe mere end Josh og over 2.000 minutter mere (samt er jo Center og Superman).
Jeg tror nu egentlig nok han overhaler Smoov på sigt (ligger i hans spil i højere grad - skal jo ikke hoppe så højt på de gamle dage for at nå op).
På All-Time listen er Josh sådan ved første øjekast den mindste spiller der når så mange låg (Elvin Hayes og Andrei Kirilenko er vist også under 6'10" men ellers domineres listen jo af de høje gutter).
Man kan også sige at Josh er helt sikker på at blive den bedste blocker af ikke Center spillere i historien (helt og helt, men tæt på), da den vel føres af Kevin Garnett i øjeblikket med 1763 låg.
Fremdiskontere man Smoov's stats (2,4 låg per kamp) til en 15-årig karierre vil han nå knap 3000 låg eller pænt over hvad Shaq har i dag (efter 18 år i ligaen).
Det tror jeg så heller ikke sker... Josh kan sagtens nå 15 år eller mere, da han jo sprang ind som 19-årig, men han har jo højden imod sig, og når springfjedrene i benene bliver lidt bløde med alderen, så ryger snittet nok også nedad. Samtidig spiller han jo nok ikke 82 kampe hver eneste sæson.
Alligevel ganske voldsomt imponerende af Josh, sådan at tage kampen op mod de store gutter.
PS. og så tror jeg på at Josh ender sin karierre med at være All-Time top 15 i låg, og dermed KUN have de 10-14 store centere foran sig
Redigeret af Danish TWolf d. 03-02-2010 21:40 |
| |
|
|
| Smukke Dirk |
Lagt på d. 03-02-2010 14:49
|

Bruger
Antal indlæg: 712
|
Hehe' burde den post ikke være markeret med en Manlove(TM) warning?
;-)
"Three fourths of the world is covered by water, the rest is covered by Chuck Hayes" - Shane Battier
DIRK-A-LISCIOUS |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 03-02-2010 15:41
|

Administrator
|
Lidt våd i trussen bliver man jo når han udfolder sig den dejlige dreng  |
| |
|
|
| SISUallstar |
Lagt på d. 03-02-2010 19:05
|
Bruger
Antal indlæg: 125
|
Du skal ikke glemme Ben Wallace der lige her nået de 2000 block TWolf  |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 03-02-2010 21:39
|

Administrator
|
Hovsa, hvad skete der lige med mit indlæg ... udover at PS.'et lige havde rykket sig op midt i indlæget, så havde jeg fået ramt lidt forkert.. Fremdiskonteringen af Smoov's låg over 15 år bliver knap 3000 selvf. ikke 2000.
Dermed tror jeg også at han nupper Big Ben uden de store problemer. En lille (søgt) sammenligning; Big Ben havde i sine første fem en halv sæson kun omkring 600 låg (mod Josh's 1000) - og var endda 3 år ældre på det tidspunkt. |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 07-02-2010 08:14
|

Administrator
|
Triple-Double #2 i karierren... smukt. Lå så også til højrebenet, da han i 1Q havde 5 assists og ved halvleg 8. Samtidig var Noah ude for CHI og dermed skulle rebounds nok komme ind på kontoen før eller siden.
Hvis ellers man kårede en MIP blandt de etablerede spillere, så var der en chance her... stats er dog ikke løftet, kun spilforståelse og accept af rolle, men  |
| |
|
|
| reignmannr1 |
Lagt på d. 07-02-2010 08:38
|
Bruger
Antal indlæg: 875
|
Smoove burde også være sæl Star i år forstår ikke, Horford blev
valgt istedet for, men Horford tog i sidste ende nok Lee's plads fra knicks
Ryan østergaard |