|
MINNESOTA TIMBERWOLVES
|
| madsberggreen |
Lagt på d. 11-01-2010 12:01
|

Skribent
Antal indlæg: 1624
|
Har Jefferson ikke været tilfreds med at spille i Minnesota indtil nu? Jeg følger ikke vildt meget med i hvad der sker i Minnesota, men jeg kan da huske solstrålehistorien om hvordan han ikke gik efter en max-kontrakt, selvom han sikkert sagtens kunne have fået de.
Det franchises akilleshæl vil altid være, at folk ikke gider spille der pga kulden og det lille marked, så hvis man endelig har fundet en borderline superstar, synes jeg man skal gøre alt for at beholde ham.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam |
| |
|
|
| bozzy |
Lagt på d. 11-01-2010 12:10
|

Bruger
Antal indlæg: 1857
|
Kevin Love er helt sikkert en god spiller, men der er vel ikke lige så stort potientiale i ham som i Al ?? Må indrømme at jeg kun har set et par enkelte Sota kampe i år (GYS). Men jeg havde da med sikkerhed bygget op omkring Al og ikke Love.
MJ G.O.A.T.
I May Be Wrong But I doubt It (Sir Charles)
Sir Charles : "Reggie Miller was the stunt double in Brokeback Mountain."
I en alder af 36 har Zo nu fået sin ring og er ved at flexe sig sig hele vejen til Mr. Universe |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 11-01-2010 13:40
|

Bruger
Antal indlæg: 1771
|
Hvis jeg var GM i Minny ville jeg satse mine penge på Love.
Jeg bryder mig ikke om ordet potentiale især ikke på en spiller der har været i ligaen i 6 år. Jefferson er hvad han er og det er en og det er der skam ikke noget galt i.
Jeg ser dog Love som en mere komplekt spiller og hvis man kan teame han om med en SG eller SF tror jeg de ville komme længere en med duoen Love og Jefferson.
Crick |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 11-01-2010 13:49
|

Administrator
Antal indlæg: 5565
|
Som jeg har set det, så har Al self. større værdi end Love pt, og jeg er ikke 100 på at Love vil udvikle sig til meget mere end en David Lee (lidt mindre hops og vildskab, lidt mere finesse og IQ).
MEN, det jeg har set af Minny i år har også vist at Al ikke er i nærheden af at være den franchise spiller som KG var. Det er der selvf. heller ikke så mange der er, men jeg troede faktisk at der var mere gods i Big Al the 2nd end han har vist. Nuvel, han er måske ikke helt ovenpå efter sin skade sidste år?? Men, han er simpelthen heller ikke dominerende nok (langsom, tilbageholdende) til at være superstjernen det trækker dem frem fra en undersized center position.
Samtidig så er potentiale jo mindre og mindre udtalt efter som han vel har været længe nok i ligaen til at skulle være oppe at ringe mere end snakke om potentiale. Love er kun i gang med anden sæson, så her er der plads til mere opadgående kurve rent præstationsmæssigt.
Jeg har også svært ved at se hvilken superstar der kunne lokkes til MIN... det er lidt som med Bosh diskussionen i TOR, man bliver nød til at trade disse stjerner for andre store navne der allerede HAR skrevet under på en langtidskontrakt, således at de bliver hængende i det kolde nord uden at kunne smutte i FA.
Nu er jeg jo inkarneret Josh Smith fan, så jeg kunne godt tænke mig en Al Jefferson for Josh+Zaza f.eks. Så gi' Smoov stjernestatus, mens 2010 draftet skal indbringe en startende C og så lokke Rubio over sammen med en masse Euro opmærksomhed og reklame €€ |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 11-01-2010 17:05
|

Administrator
|
...PS.
eller OKC som er så vilde efter en stor mand under kurven... Jeff Green + James Harden + vi tager noget skod kontrakt, og så får de Big Al og et pick.
Så ville vi ha':
Flynn / Rubio?
Harden / Ellington / Brewer
Green / Brewer / Sasha
Love / Gomes / FIRST ROUND PICK 2010
LOTTERY PICK 2010 / Jawai
mens OKC ville ha' et frygtindgydende tandem i Durant/Jefferson og så Westbrook til at styre herlighederne. |
| |
|
|
| HrNilsson |
Lagt på d. 11-01-2010 17:33
|
Bruger
Antal indlæg: 387
|
Og så er Kurt da vist gået i ønsketænkning  |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 11-01-2010 18:28
|

Bruger
|
Send Big Al til Chicago for J.James og Tyrus.
Crick |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 11-01-2010 18:48
|

Administrator
|
HrNilsson skrev:
Og så er Kurt da vist gået i ønsketænkning 
Jeg synes nu ellers folk plejer at være på nakken af mig når jeg vover at proklamere Josh til at være en stjerne... og det har Al jo været udråbt som, sååå  |
| |
|
|
| Jenner |
Lagt på d. 11-01-2010 20:29
|

Skribent
Antal indlæg: 1481
|
Danish TWolf skrev:
HrNilsson skrev:
Og så er Kurt da vist gået i ønsketænkning 
Jeg synes nu ellers folk plejer at være på nakken af mig når jeg vover at proklamere Josh til at være en stjerne... og det har Al jo været udråbt som, sååå 
Men Kurt, helt ærligt, Josh Smith i Minny? Han ville da gå amok efter 2 uger og stoppe med at spille. Tror nu kun han vil finde det sjovt i meget kort tid at være the man (hvilket han slet ikke kan, offensivt i hvert fald) og derefter blive træt at kulden og hans [censored]e hold for at sige det som det er).
Bill Simmons for GM! |
| |
|
|
| Miller31 |
Lagt på d. 11-01-2010 22:42
|

Skribent
Antal indlæg: 3465
|
Omkring den igangværende debat, så mener jeg Jenner har helt ret, Josh hos Minny vil være en opskrift på kaos.
Hvad angår Thunder-muligheden, så er den mere interessant, men jeg tvivler stærkt på at de smider både Green og Harden for Al. Dertil er de to simpelthen for store talenter og Als historie må skræmme lidt. Personligt forstår jeg ikke helt hvorfor du rater Al højere end Love. Jeg synes Love har mere upside, ingen af de to kan jeg dog se bære et hold, men Al er generelt en smule overvurderet i min optik.
Redigeret af Miller31 d. 12-01-2010 00:44
“When he’s old and in a wheelchair, they’re going to roll him out onto the Garden court and he’s still going to hit threes." Spike Lee. |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 11-01-2010 23:09
|

Bruger
|
Det gode ved Kevin Love er at hans spil ikke er baseret på hans fysik og atletiske evner. Han er ganske enkelt en tænkende basketball spiller, så ryger der et knæ eller ligende, så vil han stadig være god efter sådan en skade.
Det store spørgsmål er hvor mange hold er villige til at tage AJ's kontrakt som går helt frem til 12/13 nu hvor der er en ny cap på vej?
Jeg tænker Dallas, straight up for Dampier hvis Minny ikke kan finde andre hold der vil handle med dem.
Vi kan godt blive enige om at Minny ikke kan lokke en af de helt store stjerner til men det problem er der også andre hold der har og med den nye cap, skal de nok lokke nogle gode spiller til hvis de har pengene.
Crick |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 08-02-2010 17:16
|

Bruger
|
Kevin Love går efter verdensrekorden....
Part 1
http://www.youtub...re=related
Part 2
http://www.youtub...re=related
Crick |
| |
|
|
| KnatLouie |
Lagt på d. 08-02-2010 19:16
|

Bruger
Antal indlæg: 621
|
Nice video, og klart mad skillz.. er du gal der må kræve styrke og udholdenhed at blive ved med at fyre den af så mange gange.. og fra mere end 27 meters afstand.. wtf!
“I’m big and I’m bowling, but no, I’m not a big bowler.”
– Kurt Rambis, at Vlade Divac’s Charity Bowl |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 08-02-2010 22:56
|

Administrator
|
Godt nok hård og sejt at skyde så mange gange... men verdensrekord my A*** Baron smider den afsted uden at hoppe et par fod tættere på kurven (allerede der er boldens vej til kurven kortere for Love). Baron står forkert for kurven er i en game-situation og har kun ét forsøg, så det er jo to forskellige verdner.
Anyways som Minny fan må man tage hvad man kan  |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 20-04-2010 06:04
|

Administrator
|
Så sidder man atter her en stille morgen, fordi en af ungerne synes det er så meget sjovere at ligge med grineflip kl. 4 i stedet for at sove... Man spiser lidt, man leger lidt og så lave man diverse småting omkring i huset uden at larme for meget, men hvor jeg normalt så ville være halvvejs i koma, så har jeg sq overskud denne morgen til at gå Martin Luther King på mine små T’Pups.
Grunden til den extra energi kommer ikke just fra ungerne, men mere fra det faktum at jeg ikke skal på arbejde og heller ikke var det i går (man venter på et fly ud af CPH, hvis bare den Islandske askehilsen ville dæmpe sig lidt).
Nå, men ... I have a dream:
Endnu en skodsæson er overstået i NBA for os Timberwolves fan, og endnu en gang kan man ærgre sig over at vi endte med IKKE at få en af de store rookies i årets pendant til katolsk præstekærlighed, get ’em young and get ’em humble. Evans lotteriet vandt vi jo ikke, og selvom Rubio stadig kunne dukke op, så ser Curry, Jennings og Collison alle bedre ud end Jonny Flynn - og det er bare dem på samme position.
Gik verden helt af lave, og jeg fik lov at skrive manuskriptet for denne off-season, så fik vi et af de to top picks i år (ikke at vi nogensinde har rykket op i lotteriet, men denne gang kan vi så også nøjes med at holde vores seedning som nr.2). Det jeg ville gøre så, var at kaste Flynn og Al Jefferson efter at få fat i det andet top 2 pick. Ja, ja – ved godt at det kræver at det hold der sidder på 1 eller 2, ville have råd og behov for Big Al, og/eller har nogle rigtige skod kontrakter de virkelig vil af med (vi har råd).
En opbygning omkring John Wall og Evan Turner (nøj, hvor har vi brug for en wing som Turner), en frigivning af Love på 4’eren og så yderligere et par 1. runde picks til at fylde ud med ville i mine øjne være optimalt.
Hvordan kan jeg smide Al – en af ligaens bedste low post spillere? Jo, det hænger på tre aspekter, primært passer han simpelthen ikke ind i den spillestil Rambis forsøger at køre, og hurtig bold er nu engang ved at være et mantra for mange hold – Al er bare ikke hurtig. Han er suveræn som post-up guy, men det er ikke hvad menuen diktere for resten af holdet og for Rambis.
Derudover er jeg nervøs for hans skader (det kan også dæmpe interessen for ham) og endelig så er han nok en good guy og arbejdssom, men han er ikke den leder som holdet virkelig har brug for... samtidig vil hans anciennitet og status gøre det svært at få en ung leder ind på holdet.
Love er i langt højere grad et fit i systemet og på trods af sin fysik og begrænsede atletiske evner så er han en bedre rebounder end Al, ene og alene på hans IQ og evner til at agere sort hul omkring kurven... og så kan han skyde. En af de to skal under alle omstændigheder væk.... there can be only one... four... eeeh.
Det helt store suspekte S[censored]e Lee script --- aaahhh forkert instruktør jeg har nemlig planer om at ville hente 2 white boys ind... det forkromede Tarrantino script, kunne se hele to år frem i tiden (jeg ved det, kan Taylor og Hoiberg næppe), og så ville jeg stadig satse på at Rubio kommer over – og her er så min opgave til Hoiberg, han skal nemlig allerede nu lade Marc Gasol vide at vi vil være mere end bare en smule interesseret i at få ham til Minnesota efter næste sæson, hvor han er fri som en fugl.
Gasol vil ikke kun være mere åben overfor Minnesota end så mange fra USA vil, men udsigten til at blive startende C på et hold med de to top rookies fra den ”på det tidspunkt” just overståede sæson, samt chancen for at spille sammen med landsmand og i landsholdssammenhæng holdkammerat Ricky R. vil være en stor lokke due for ham. Og bonus er, at det vil kunne få Rubio til at føle sig mere hjemme også. Altså Taylor/Khan/Hoibs – en charmeoffensiv af dimensioner overfor Gasol og pungen op af lommen.
En trade med MEM er heller ikke urealistisk, da de jo har Thabeet i støbeskeen og ”Who’s your Haddadi” som backup... og vi har et par yderligere første runde picks og andet guf at gi’ af.
Nå men det vil sige at om to år jagter mine drømme en rotation bestående af John Wall, Ricky Rubio, Wayne Ellington og Corey Brewer på guard pladserne. Brewer er samtidig backup på 3’eren bag Evan Turner. Love starter på 4’eren med Gomes som gardering og Gasol under kurven.
Hertil, så er der jo penge til et par dyre drenge, medmindre man får 1) noget brugbart tilbage for Al Jefferson, Flynn, Sessions etc. 2) kan forvalte de kontrakter man får tilbage til at skabe fremtidig cap space / yngre klientel.
I næste sæson, mens man venter på Gasol, kunne man så gi’ Darko chancen for at vise om hans seneste opblomstring kun er et fluke, eller om han har fundet sin niche i NBA? Hvis ikke så kan der uden de store problemer hentes en midlertidig C ind til en rotation hvor jeg stadig gerne vil se Hollins og Jawai lidt an.
Næste skridt i mine drømme går jo så på at finde handlen der lander det andet top 2 pick – og der er jo muligheder som ind i helvede alt efter hvilket hold der slår til i lotteriet. --- her vågner jeg dog op og tænker, livet går videre, flyver KLM snart igen og skal den anden unge nu til at ha’ noget guf også. Således må drømmeriet få en timeout... men en dejlig og urealistisk (da den indebærer held i lotteriet for MIN) smag af; Wall/Rubio/Turner/Love/Gasol hænger alligevel og efterlader et vagt smil om kæften på den gamle.
|
| |
|
|
| Gringo |
Lagt på d. 20-04-2010 15:59
|

Bruger
Antal indlæg: 875
|
Det skrev du simplethen lige kl 6 i morges !?!
På det tidspunkt fungerer min hjerne ikke endnu!
Hvis nu Kings og Wolves skulle ende med 1 & 2 så kunne jeg da sagtens forestille mig at Kings ville være interesseret i et trade for Big Al.. De mangler jo i dén grad en all star kaliber big man!
 |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 21-04-2010 00:00
|

Administrator
|
Yup, Kings ville være perfekt... Wall er ikke interessant, da de har Tyreke, mens Turner godt nok ville være en farlig combo med Evans, men det er ikke ulogisk at de kunne lokkes med Al + et første runde pick eller to, for en pakke bestående af deres 1 eller 2'er samt en big guy.
Jeg har jo en svaghed for Spencer Hawes, men Jason Thompson ville nu heller ikke være at foragte. Så skal vi bare være behjælpelige med [censored]e kontrakter der matcher Al - hvilket kunne nette Kings en yderligere god brik i en fler-holds handel. |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 17-05-2010 13:28
|

Administrator
|
Så er det ved at være nu.... I morgen er den vigtigste dag i denne sæson for Minnesota, lottery løber af stablen og afgør om vi skal ha' den der nye franchise spiller eller ej... Wall/Turner eller ØV!
FFS hvor jeg håber at vi kan holde seedningen (hvilket jo er det bedste vi hidtil har prøvet - aldrig rykket op ), og så få Turner inkluderet som Mr. Minnesota.
Selvom han nok ikke lige har star-caliber skrevet på sig, så er jeg heller ikke helt uinteresseret i at vi måske kunne lande Cole Aldrich som en fremtidig C ved siden af Love. Han er selvf. et stort defensivt talent og bare derfor interessant, men primært så er han jo en Minnesota dreng og vil måske som en af de få NBA spillere faktisk have lyst til at spille for klubben. Han er nok væk når vi drafter senere i 1. runde, så hvis man kunne score ham med et pick #6-12 et sted for en combo af vores to andre first rounders (eller for en Jonny Flynn hvis vi får Wall i stedet for Turner) ville det da ikke være så dårligt.
Nå, men kryds fingre for en hårdt prøvet franchise  |
| |
|
|
| Miller31 |
Lagt på d. 17-05-2010 13:35
|

Skribent
Antal indlæg: 3465
|
I ender vel med PGs for hele flokken alligevel
“When he’s old and in a wheelchair, they’re going to roll him out onto the Garden court and he’s still going to hit threes." Spike Lee. |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 17-05-2010 13:37
|

Administrator
|
Tjaaa, bare Wall er imellem så går det nok. |
| |
|