|
PHOENIX SUNS
|
| miniman |
Lagt på d. 11-12-2008 23:29
|

Bruger
Antal indlæg: 163
|
Jer er vild med traden for Suns. Alle var klar over, at holdet ikke ville nå langt uden en udskiftning af spiller truppen. Tror at J-Rich kan gøre mange af de ting, Marion gjorde som at løbe og slashe, hvilket Steve Nash kan belønne ham for. Hvis de ikke var det i forvejen bliver Suns nu et af de mest seværdige hold i ligaen med hele 4 spillere af All-Star caliber. Efter min mening ser de nu endnu mere skræmmende end Celtics big 3.
Selvom PHX ikke ligefrem har en dyb bænk, tror jeg at Richardson kan være en vigtig brik og hjælpe holdet til at komme rigtig langt - HVIS de kan undgå skader på nøglespillerne. Er meget spændt på at se hvordan det kommer til at gå.. |
| |
|
|
| Miller31 |
Lagt på d. 12-12-2008 00:37
|

Skribent
Antal indlæg: 3465
|
madsberggreen skrev:
Ja, jeg synes også den trade så så logisk ud dengang - Marion spillede undersized PF i Phoenix, og AK spillede oversized SF i Utah - og begge spilleres karierre trængte til et shake up! Men sådan skulle det åbenbart ikke være...
Suns skulle næsten prøve at sende Shaq til Utah for AK nu - Shaq ville da passe perfekt ind i Sloans evige half court sets!
Det sidste Shaq nogensinde ville gøre er at passe ind i Sloans system. Godt nok spilles der half court setup, men det kan altså gøres på rigtig mange måder og Shaq ville aldrig nogensinde kunne spille under det system Omkring AK, så kan jeg se ham mange steder, men ikke hos Suns i dag.. Så jeg vil da aldrig håbe det sker, men gør det nu nok næppe heller 
Omkring det nuværende trade, så vinder Suns value-mæssigt helt sikkert. Tynde bliver de ikke desto mindre, man har nu endnu mere en PG som er bedst i en stil som slet ikke passer til resten af holdets(undtagen Amare, men han passer nok ind i det meste).
Hvis bare holdet havde en bedre coach, så tror jeg det kunne være interessant, men Porter er simpelthen ikke dygtig nok, slet ikke på et hold hvor brikkerne ikke passer til hans spil. Jeg mener Suns bør trade Nash, få en ny PG der er bedre i half-court eller smække Porter på porten og se om ikke de kan signe Avery Johnson, som vel nok er den bedste coach på markedet, der forstår at mixe sit holds stil under kampene. Hvilket er hvad Suns har brug for hvis de skal have maksimalt ud af det talent de immervæk har på rosteren.
“When he’s old and in a wheelchair, they’re going to roll him out onto the Garden court and he’s still going to hit threes." Spike Lee. |
| |
|
|
| Kapitalistsvin |
Lagt på d. 12-12-2008 09:47
|

Skribent
Antal indlæg: 2503
|
Nash for Billups ville være suverænt for Suns som de ser ud nu. Problemet med J-Rich-Marion sammenligningen er jo nok især, at J-Rich slet ikke leverer den defensiv som marion gjorde. I offensiven kunne det godt fungere rigtig godt, om end J-Rich er vandt til at varme bolden lidt mere end han bør med Nash ved roret. |
| |
|
|
| The Heat is on |
Lagt på d. 12-12-2008 12:23
|

Bruger
Antal indlæg: 286
|
Kapitalistsvin skrev:
Nash for Billups ville være suverænt for Suns som de ser ud nu. Problemet med J-Rich-Marion sammenligningen er jo nok især, at J-Rich slet ikke leverer den defensiv som marion gjorde. I offensiven kunne det godt fungere rigtig godt, om end J-Rich er vandt til at varme bolden lidt mere end han bør med Nash ved roret.
Nu er J-Rich heller ik den 'slasher' som han har været før han blev knæskadet. Han ligner lidt mere 3'point shooter, som ind i mellem vælger at tage en par ture ind i nøglehullet med bolden.
Det skal dog siges, at J-Rich virkelig er en af mine yndlingsspillere, men jeg savner dog den gamle Warriors J-Rich :undec
 |
| |
|
|
| Peetz |
Lagt på d. 12-12-2008 13:57
|
Bruger
Antal indlæg: 23
|
HVad med Andre Miller for Nash plus det løse for at få det til gå op? Sixers har heller ikke præsteret det man forventede og man kunne også godt forvente at de ville lave et eller andet for at ryste posen... enten en trænerfyring eller trade... Og man så ved Iverson traden hvor god Miller er og hvad han fik ud af et middelmådigt hold som sixers var på det tidspunkt... |
| |
|
|
| Jaja |
Lagt på d. 15-12-2008 11:14
|
Bruger
Antal indlæg: 41
|
Er virkelig positiv omkring det her trade. Når de lige har fået justeret J-Rich ordentlig ind bliver de pisse gode og kan nok endelig finde balancen mellem den gamle og nye spillestil.
Suns trader ikke Nash, selvom et byt til Andre Miller ville være interessant. Han er alt alt for vigtig for holdet, og en alt for stor del af deres identitet. Ligesom de heller ikke trader STAT. |
| |
|
|
| Peetz |
Lagt på d. 15-12-2008 11:56
|
Bruger
|
Du har nok ret... men vil alligevel mene at deres identitet var run'n'gun basket... hvlket de med deres handlinger er gået væk fra, her tænker jeg især på Shaq og Terry Porter som der ikke er meget run over... Og derfor virker det bare til at de gør det halvt, hvillket jeg tror de taber endnu mere på, enten trade Nash eller lad ham spille det basket han er bedst til og giv ham rammerne til at gøre det i... og Suns kan sagtens løbe selvom de har Shaq... |
| |
|
|
| Jaja |
Lagt på d. 15-12-2008 15:15
|
Bruger
Antal indlæg: 41
|
Helt enig, Nash har jo også selv været ude og sige, at de skal løbe mere. Og det tror jeg da også at de vil forsøge, det er vel en af de primære grunde til, at de tradede sig til en spiller som JR istedet for fx den famøse veteran-backup pointguard de snakker så meget ..  |
| |
|
|
| christianbears |
Lagt på d. 01-02-2010 15:07
|

Bruger
Antal indlæg: 129
|
har channing frye mistet hans starter plads til robin lopez eller er han bare lidt skadet
I'm tired of hearing about money, money, money, money, money. I just want to play the game, drink Pepsi, wear Reebok.
-- Shaquille O'Neal |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 01-02-2010 15:21
|

Administrator
Antal indlæg: 5565
|
De kører lidt frem og tilbage den seneste tid... modstanderne var lidt for obs på Frye's skud udefra efterhånden, så der skulle lidt mere gammeldags C spil til.
Jeg tror det går hen og bliver matchup afhængigt hvem der får flest minutter, og tror faktisk at Lopez vil få flest starter fra nu af. |
| |
|
|
| madsberggreen |
Lagt på d. 08-02-2010 12:51
|

Skribent
Antal indlæg: 1624
|
Har i set rygterne om at Andre Iguodala er på vej til Suns?
Jeg synes det ligner en idéel løbekammerat til Nash og Amaré - de tre sammen bringer minderne om Marion-tiden tilbage.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam |
| |
|
|
| Henke1205 |
Lagt på d. 08-02-2010 13:02
|
Bruger
|
Nu går rygtet jo på at han han skulle komme til ISTEDET for Amar'e.. |
| |
|
|
| madsberggreen |
Lagt på d. 08-02-2010 13:35
|

Skribent
|
Der er også snak om Barbosa og Richardson - tjek f.eks Hoopshype.
| |
|
|
| Henke1205 |
Lagt på d. 08-02-2010 18:49
|
Bruger
|
Aha.. Den havde jeg ikke hørt.. Kan aldrig overskue Hoopshype.. Til gengæld synes jeg at det lyder meget usandsynligt.. |
| |
|
|
| Chamborg |
Lagt på d. 13-05-2010 13:56
|

Skribent
Antal indlæg: 1432
|
Hvor er det egentlig vildt, at Suns er kommet så langt i PO's...
Her en udemærket artikel om GM Steve Kerr: http://sports.yah...rrssuccess
Jeg tror ikke, at Suns kan tage serien, men jeg tror sagtens, at Suns kan tage 2 kampe og godt kan komme til at give de noget langsommere LAL spillere noget modstand.
Ligeledes bliver det spændende at se, om J-Rich kan blive ved med at producere, hvordan LAL matcher Nash op og ikke mindst om Amar''''''es elendige forsvar igen bliver udstillet...
Iøvrigt: http://www.nba.co...ef:nbahpt1
Redigeret af Chamborg d. 13-05-2010 13:58
Arguing on the internet is like winning the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
| |
|
|
| madsberggreen |
Lagt på d. 13-05-2010 15:00
|

Skribent
|
Chamborg skrev:
Ligeledes bliver det spændende at se, om J-Rich kan blive ved med at producere, hvordan LAL matcher Nash op og ikke mindst om Amar''''''es elendige forsvar igen bliver udstillet...
Har du ikke lagt mærke til at Amar'''''''''e faktisk spiller forsvar i PO i år? Jeg blev selv ret overrasket første gang jeg lagde mærke til det. Contract year ftw!
| |
|
|
| Chamborg |
Lagt på d. 26-05-2010 09:20
|

Skribent
|
Jackson is 46-0 when his team takes a 2-0 lead in a best-of-seven series
Tror i, at PHX har en chance for at overraske alt og alle og få gjort 0 til 1 i Phil's vanvittige rekord?
Jeg tror det desværre ikke - Lakers er for store og for stærke og det zoneforsvar som har været nøglen til PHX to hjemmebanesejre, tror jeg nok at Lakers skal finde en løsning på - og så nægter jeg at tro på, at Lakers endnu engang lader sig outrebounde;51-36 i PHX favør endte den i nat! Desuden 23 fejl dømt imod LAL og kun 12 imod PHX - mon ikke også den statistik skifter, når Jack N igen sidder courtside.
Iøvrigt ret sjovt, at ALLE PHX startere har en negativ +/- rating, mens ALLE PHX bænkspillere har en +/- rating på mindst 12!
Og hvor er Goran Dragic nice! På under 18 minutter formår han at smide 8 point, 8 assists og 4 rebounds. En anden PHX spiller, der har imponeret i serien er "den anden" Lopez. 14 ppg og 5 reb på 24 min af en halvskadet rookie og så endda imod LAL's frontcourt = imponerende!
Arguing on the internet is like winning the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
| |
|
|
| TimbaWolF |
Lagt på d. 26-05-2010 09:34
|

Bruger
Antal indlæg: 69
|
madsberggreen skrev:
Chamborg skrev:
Har du ikke lagt mærke til at Amar'''''''''e faktisk spiller forsvar i PO i år? Jeg blev selv ret overrasket første gang jeg lagde mærke til det. Contract year ftw!
hvis du har set nogle kampe, så vil du let kunne se amar'''''''''''''''e's(Også kaldt Statue) elendige forsvar, pau gasol grinede endda ad ham i game 2
http://www.flickr...2/sizes/o/
taget fra Basketbawful
Redigeret af TimbaWolF d. 26-05-2010 09:43
Kevin Garnett og Dirk Nowitzki |
| |
|
|
| besk@ |
Lagt på d. 26-05-2010 11:21
|

Skribent
Antal indlæg: 954
|
TimbaWolF skrev:
madsberggreen skrev:
Chamborg skrev:
hvis du har set nogle kampe, så vil du let kunne se amar'''''''''''''''e's(Også kaldt Statue) elendige forsvar, pau gasol grinede endda ad ham i game 2
taget fra Basketbawful
Amare er måske en af de spillere der aldrig helt fatter hvad det handler om. Mit syn på ham har ihvertfald ændret sig siden jeg så, ESPN the life hvor man fulgte ham, Melo og Redick under Jordan Classic. På et tidspunkt snakker de om nicknames, og Amare fortæller sit: STAT. JJ spørger hvad det betyder. Amare svarer: Standing tall and talentet. JJ siger: That is the dumbest thing I have ever heard.
Redigeret af besk@ d. 26-05-2010 11:48
"Tonight, we went back and forth, and Mr. Parker -- who is from Belgium and I thought he was from France -- he just heated up there," O'Neal said. |
| |
|
|
| Chamborg |
Lagt på d. 26-05-2010 11:37
|

Skribent
|
besk@ skrev:
Amare svarer: Standing tall and talentet. JJ siger: That is the dumbest thing I have ever heard.
HAHAHAH! Har du et link?
| |
|